piątek, 8 kwietnia 2011

Viva Polonia

"Obrazy wraku samolotu w Smoleńsku i śmierć tylu wybitnych przywódców i dowódców wojskowych, którzy prowadzili Polskę do demokracji i dobrobytu, głęboko nami wstrząsnęła. Ale jednocześnie budujące sceny ludzi gromadzących się na ulicach wypełnionych zniczami i kwiatami, zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych, ukazały prawdziwą siłę, wytrwałość i moc polskiego ducha, a także nierozerwalne więzy między naszymi krajami" - napisał Obama.

Jolka mówi, że właśnie Polska,
w TV, posikała się ze szczęścia,
bo Obama oddał hołd ofiarom

katastrofy smoleńskiej.
To znaczy wydał specjalne
oświadczenie z deklaracją

pogłębienie więzi, a już
całkiem więź pogłębi, gdy
przyleci w maju -pewnie

to wszystko ze zdziwienia,
że zapomnieliśmy wysłać
wojsk do Libii, ale hołd

to hołd, należy się nam
pięć minut - dokładnie tyle
ile trwa sikanie i odmowa wizy.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje Asiu! Mam nadzieję, ze teraz zakrzątniesz się i Jolka wyjdzie drukiem. Bardzo się cieszę, to zawsze miłe, móc powiedzieć - miałem rację! Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mareczku, dziękuję, Ty mój Kochany, Jedyny czytelniku! Zakrzątnę się! Obiecuję. Tylko nadal nie jestem pewna, nie mam na tyle Jolki, co trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopisz. W tym stylu, jak wyżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jakie smakowite pisanie!
    Dziękuję, Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dziękuję moi Kochani.
    Jolkę już porzuciłam, owszem czasem telefonujemy, ale nic z tego nie wynika.

    OdpowiedzUsuń